1.Noc w muzeum 6/10 2.Fałszywa dwunastka 5/10 3.Nowożeńcy 5/10 4.Nocna randka 4/10 5.Noc w muzeum 2 4/10 6.Duży, gruby kłamczuch 4/10 7.Różowa Pantera 3/10
ciekawa rola.
jakiś poważny scenariusz do ekranizacji. Myślę, że dopiero wtedy mógłby "błysnąć".
bardzo dobry reżyser z wieloma hitami na koncie, więc za co to?! ;|